Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Thai pirított tészta csirkével



Már régen szemeztem ezzel az étellel,hogy elkészítem,de valahogy mindig más lett belőle :)  Most végre elkészült és nagyon finom lett.

Hozzávalók:

1csirkemell
2db vöröshagyma
1db lilahagyma
5gerezd fokhagyma
3db sárgarépa
1db piros kaliforniai paprika vagy kápia
1/2csom spagetti
olaj
4ek.szójaszósz
gyömbérpor
chilipor
só,bors
4ek. ketchup
pici víz
szezámmag

A tésztát 4felé vágjuk és kis adagokban kevés olajon megpirítjuk,majd kifőzzük. A zöldségeket megpucoljuk. A hagymát nagyobb darabokra vágjuk,a paprikát felcsíkozzuk,a répát karikázzuk. A zöldségeket kevés olajon megpirítjuk és hozzáadunk 2ek szójaszószt. A húst kockákra vagy csíkokra vágjuk és kevés olajon megpirítjuk + 2ek. szójaszósz, ízlés szerint gyömbérpor,bors,zúzott fokhagyma,chilipor,só,ketchup,pici víz. Az egészet összekeverjük és készre pirítjuk,majd elkeverjük a húst a zöldségekkel és a kifőtt tésztával. Tálalásnál megszórjuk a tetejét szezámmaggal.






2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretjük az ilyen ételeket, rég nem készítettem, jó ötletet adtál a hétvégi menühöz:)

    VálaszTörlés