Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Fasírt muffin sütőben


Ezt egy újságban láttam már elég régen,és nagyon megtetszett,hogy nem olajban kell kisütni a fasírtokat. És így még finomabb!


Hozzávalók:

50dkg darált hús
1db zsemle
2-3 gerezd fokhagyma
1db tojás
só,bors pirospaprika
petrezselyem

 A zsemlét beáztatjuk a vízbe. A húst összekeverjük a többi hozzávalókkal,majd a kinyomkodott zsemlét is belekeverjük. Jól összedolgozzuk,nagyobb golyókat formázunk és a vékonyan kiolajozott (de tényleg vékonyan) muffin sütőbe tesszük. Előmelegített sütőben 180C-on készre sütjük.



5 megjegyzés:

  1. Klassz ötlet ez a muffin sütőben sütés. Tetszik, hogy megúszható az olajszag.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó, nagyon tetszik - u.azon okból, mint Édeskonyhának. :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik és most készítem és teszem a sütőbe

    VálaszTörlés
  4. Ha baconba csavarjuk a fasirozott golyókat és úgy sütjük sutőban sokkal finomabb

    VálaszTörlés