Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Grissini



Már nagyon régóta készültem,hogy grissinit süssek, Olaszországban ettem ilyet még gyerekként.
Az étteremben,az asztal közepére volt kitéve és mivel nagyon finom volt....hamar elfogyott az egész.
Amit én sütöttem az nem annyira ropogós, belül kicsit puhább.

Hozzávalók:
50dkg Graham liszt vagy fehér liszt
1ek só
1/2 ek. oregano vagy bármilyen fűszer
bors
1cs. porélesztő
1/4 ek cukor
3dl langyos víz
1/4dl olíva olaj

Az egészet keverőtálba rakjuk és jól kidolgozzuk,duplájára kelesztjük. 35-45 perc kelesztés után vagy kicsi golyókat tépünk le a tésztából és vékonyra sodorjuk, vagy téglalap alakúra nyújtjuk,vékonyra felcsíkozzuk és elsodorjuk. Sütőpapírral bélelt tepsibe rakjuk és forró sütőben 10-15perc alatt pirosra sütjük.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése