Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Milánói spagetti -ahogyan én szeretem


Nagyon,nagyon szeretem,képes vagyok egy hétig ezen élni :)  A családom akkor örül a legjobban ha rántott húst készítek hozzá.

Hozzávalók:

50dkg füstölt főtt tarja
1fej vöröshagyma
pirospaprika
2-3db nagyobb üveg sűrített paradicsom
só,bors
3-4db babérlevél
oreganó
bazsalikom
1csom spagetti

A vöröshagymát apróra vágjuk és kevés olajon megpároljuk,majd hozzáadjuk a ledarált tarját. Ezt egy kicsit átpirítjuk,pirospaprikát szórunk rá és felengedjük egy kevés vízzel. Sózzuk,borsozzuk és beletesszük a babérlevelet. Felforraljuk és főzzük pár percig,majd beleöntjük a paradicsompürét,a bazsalikomot és az oreganót. Ezzel is felforraljuk és már készen is van. A tésztát kifőzzük. Reszelt sajttal vagy rántott hússal kínáljuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése