Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Gyümölcsös kosárka


Már nagyon rég szerettem volna ezt a süteményt elkészíteni,de sajnos nem volt hozzá formám. Nem olyan rég viszont kaptam a páromtól ajándékba,és egyből neki is álltam a sütinek. Nagyon finom lett,gyorsan fogyott a tálcáról :)

Hozzávalók:

Tészta:
30dkg liszt
20dkg margarin
7dkg gyümölcscukor
1db tojás sárgája
1/2 tk. sütőpor / elhagyható

Krém:
1csom Dr. Oetker Házi krémes krém
8dl tej
gyümölcs



A tésztához az összes hozzávalót összegyúrjuk és 1/2 órára a hűtőbe tesszük. Majd gombócokat gyúrunk belőle,kicsit szétlapítjuk és a formába nyomkodjuk. A formákat ki lehet kenni vajjal előtte,én ezt nem tettem. Előmelegített sütőben 180C-on 15-20percig sütjük. Kiszedjük a formából és hűlni hagyjuk. Addig elkészítjük a krémet. A pudingport kikeverjük a tejjel és kész is :)  A gyümölcsöket feldaraboljuk. A kihűlt tésztába belekanalazzuk a krémet és gyümölcsöket teszünk a tetejére. Lehet eper,kivi,banán,narancs,málna,áfonya......stb.




3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek ezek a kosárkák. Az egyik kedvenc süteményem, remélem egyszer majd engem is meglep valaki a megfelelő formával. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nekem is az egyik kedvenc süteményem lett,kívánom hogy téged is meglepjenek ilyen formákkal :) :)

      Törlés
  2. Ebből az adagból hány db lesz??

    VálaszTörlés