Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Sajtos tellér

Sajtos tallér

Sajtos tallér

Már nagyon rég elterveztem,hogy csinálok sajtos tallért,de sajnos nem volt hozzá sütőm. Próbáltam gofri sütőben elkészíteni,de nagyon vastag lett...bár úgy is elfogyott:) Most végre kaptam a páromtól egy ostyasütő gépet és gyorsan ki is próbáltam. Nagyon finom lett,mire kész lettem a sütéssel már el is fogyott a fele. Íme a recept.

Hozzávalók: 
13dkg trapista sajt vagy füstölt sajt
13dkg vaj
35dkg liszt vagy Graham liszt
fél csomag sütőpor
1kk só,köménymag
1db tojás
1dl tejföl

A lisztbe elkeverem a sütőport,a sót,a köménymagot és a sajtot. Beleteszem a vajat és elmorzsolom,végül a tojást és a tejfölt keverem bele. Dió nagyságú golyókat formázunk belőle és kisütjük.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése