Receptek, ötletek, tanácsok kezdö és tapasztalt konyhatündéreknek.
Nincsen e blogban egyetlen étel sem,melyet magam-legalább párszor-el ne készítettem volna.

A legtöbb receptet anyukámtól tanultam. Remélem,hogy sok örömöd telik majd az étkek elkészítésében,és a siker sem marad el.


Isteni sült hús zsírban / kókuszzsír


Anyukám isteni sült húsa.....na ezt is eltanultam :) Nagyon szeretem hidegen és melegen is fenséges. És a zsírja friss puha kenyérre kenve.....hmmmmmmm  :)  Most utoljára kókuszzsírban sütöttem a húsokat,az íze ugyan olyan volt mintha rendes zsírral készült volna. Csak egy baj volt, hogy a kókuszzsír ha lehűl visszakeményedik és a húsokat úgy kellett kivésni belőle :) Mielőtt kenyérre kentük volna a szírt egy kicsit meg kellett melegíteni,hogy puha legyen. De ne baj úgy is fini volt.

Hozzávalók:

60dkg sertéshús
1/2 kg zsír vagy kókuszzsír

2fej vöröshagyma
6-7 gerezd fokhagyma

A zsírt felforrósítjuk, a húst megsózzuk és beletesszük a zsírba ,majd fordítunk rajta egyet. A hagymát apróra vágjuk és a zsírba öntjük, a fokhagymát össze zúzzuk és ez is mehet bele. Lefedjük és pároljuk kb. 1 1/2 órát. Mikor megpuhult a hús akkor zsírjára pirítjuk. Víz NEM kell bele. Melegen krumplipürével kínáljuk,hidegen friss puha kenyérrel.
A képen még langyos állapotában látható,nincs megdermedve.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése